“Eerlijk is eerlijk: tijdens mijn opleiding en eerste stages hoorde ik verschillende berichten over Arrix. Zoals dat gaat was de één positief, de ander negatief. Omdat ik in mijn HBO-opleiding ook nog een stage moest lopen, was het mijn plan om dat bij Arrix te doen. Dan kon ik er zelf achter komen hoe het zat met de werkwijze en sfeer en om te voelen of dat iets voor mij was. Voor mij als schoolverlater was dat best spannend. Veel mensen van Arrix werken buiten de deur bij klanten op locatie in plaats van op kantoor. Maar ik ben een aantal keren samen met collega’s meegegaan om te ervaren hoe dat werken op locatie is. Zo ontdekte ik de uitdaging in deze manier van werken. Je komt immers in veel verschillende IT-omgevingen terecht en krijgt te maken met allerlei disciplines, infrastructuur-componenten en de communicatie met partners. Nu ben ik veel zelfstandig aan het werk en biedt Arrix mij de vrijheid om niet vast te zitten in een stramien, maar om steeds weer een nieuwe uitdaging aan te gaan.”

‘Het was niet liefde op het eerste gezicht,
maar ik zou niet meer anders willen’

– Martijn Bakker, ICT Consultant –

 

“Daarom past Arrix bij mij en ik bij Arrix. Er is een positieve, informele werksfeer en gelijkgestemde collega’s. Vragen en opmerkingen over allerlei zaken kun je altijd stellen. En het is erg prettig dat ik enige flexibiliteit in mijn werktijd heb. Dat betekent dat ik soms ook ’s avonds aan het werk ben, maar dat geeft dan bijvoorbeeld weer ruimte op een middag dat ik een andere afspraak heb. Ik kom op veel verschillende plekken bij allerlei bedrijven in de omgeving en dat houdt het interessant. Dus hoe het zit met de werksfeer en werkwijze? Ik zou niet anders meer willen!”

 

Met plezier naar mijn werk.
Want werkinhoudelijk zijn we ook een match

Variatie in

klanten

Klanten bewegen zich in verschillende branches en hebben andere werkwijzen. Hierdoor is geen oplossing gelijk. Mijn werk is gevarieerd en vaak ben ik ook op locatie bij deze klanten.

Kennis

verrijking

In dit vak ben je nooit uitgeleerd, daarom is mijn kennis up-to-date. Ik ben leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe IT-oplossingen. Arrix geeft mij de mogelijkheden om voorop te lopen in mijn kennis.

Bezig met

de toekomst

Omdat ik bezig ben met ICT, ben ik ook bezig met de toekomst. Wat wij vandaag bedenken, adviseren of implementeren bepaalt hoe morgen het werken er voor onze klanten uitziet.

Klant

beleving

Klanten beoordelen ons op basis van hun ervaringen. Ik  geef de klant de juiste verwachtingen en doe een stapje extra. Als ik achteraf een positieve waardering van de klant krijg is mijn dag goed.

Ben jij de nieuwe collega van Martijn?

ICT & Security Consultant

Consultancy | HBO | 32-40 uur per week

Denk je in oplossingen in plaats van problemen en denk je altijd een stapje vooruit? Ga aan de slag als...381

Modern Workplace Consultant

HBO | 32-40 uur per week | Consultancy

Je bent een expert als het gaat om de Moderne Werkplek en bent op de hoogte van de nieuwste technologieën....134

© 2022 Arrix · concept & realisatie: Custard on & offline communicatie