“Ik hou ervan om uitgedaagd te worden en dat verwacht ik ook in mijn werk te vinden. In mijn vorige baan begon ik het al snel saai te vinden. Arrix kwam toen op mijn pad. Op de website van Arrix stond een foto van alle medewerkers. Ze stonden in de vorm van een 5 vanwege het vijfjarig bestaan. Dat zag er heel gezellig en gemoedelijk uit. Wat ook fijn was; Arrix is dichtbij. Geen reistijd meer. En het allerbelangrijkste is dat ik dagelijks uitdaging in mijn werk heb. We bestaan nu bijna 20 jaar, maar geen dag is voor mij hetzelfde en ik haal nog steeds het beste uit mezelf.“

‘Mijn partner? Die gaat gezellig mee met bedrijfsuitjes van Arrix’

– José van der Graaf, teamlead servicedesk –

 

“In de loop der jaren heeft Arrix zich natuurlijk ontwikkeld, maar sommige dingen zijn hetzelfde gebleven. Gelukkig maar. Het werk is nog altijd heel uitdagend en de sfeer is zoals het altijd was. Met elkaar hebben we het erg gezellig en alleen dat al maakt het de moeite waard om bij Arrix te werken. Iedereen is hier gelijk, we vormen echt een team met elkaar en helpen elkaar waar nodig. En behalve inspanning zijn we samen ook goed in ontspanning. We vieren graag een feestje en hebben regelmatig leuke bedrijfsuitjes. Mijn partner gaat dan ook gezellig mee.”

Ben jij de nieuwe collega van José?

Technisch Specialist Servicedesk

32-40 uur per week | Service | € 2.400 - € 3.500 | Drachten | MBO

Ben jij die klant-, service en resultaatgerichte topper, die op hoog niveau inhoudelijk met techniek wil werken? Dan ben jij...383

© 2024 Arrix · concept & realisatie: Custard on & offline communicatie