“Zeker kende ik Arrix al voordat ik hier kwam werken. Arrix staat goed bekend in de regio als een positief bedrijf. Het was dan ook vrij logisch om bij Arrix te solliciteren. Voor mij was het belangrijk dat het werk inhoudelijk genoeg uitdagingen bood, met name de technieken waarmee Arrix werkte en nog steeds werkt, vind ik erg interessant. Maar werken bij Arrix is meer dan alleen dat. Een goede klik met manager en collega’s is net zo belangrijk, omdat dat zo bepalend is voor de werksfeer. Samengevat zou je kunnen zeggen dat Arrix een goede werkgever is, een ambitieus bedrijf met een prettige werksfeer en leuke mensen.”
“Het is mooi dat je voortdurend kan blijven leren. Dat komt enerzijds natuurlijk door de ontwikkelingen in de ICT zelf, maar ook omdat Arrix dit stimuleert. Zo blijf je groeien en jezelf ontwikkelen in je kennis en werk. Met die kennis help ik anderen weer en daar doen zij hun voordeel mee. We zijn er om elkaar te helpen, toch?”
Duidelijke communicatie is belangrijk voor een goede dienstverlening. Ik ben transparant, eerlijk en consistent. Feedback is voor mij een manier om mijn communicatie nog meer te verbeteren.
Klanten bewegen zich in verschillende branches en hebben andere werkwijzen. Hierdoor is geen oplossing gelijk. Mijn werk is gevarieerd en vaak ben ik ook op locatie bij deze klanten.
Ik voel mij thuis bij onze klanten en vind het een uitdaging om te sparren op directieniveau. Welk onderwerp ook wordt aangekaart, ik kan er over mee praten.
Welke vraag ik ook heb, er is altijd wel een collega die mij wil helpen. Ik help zelf mijn collega’s ook graag. Mijn collega is de interne klant en kan voor iedere vraag bij mij terecht.